Shopify w Polsce cieszy się sporą popularnością jako oprogramowanie wybierane do prowadzenia sprzedaży online. Jeśli właśnie stoisz przed wyborem platformy do realizacji marzenia o biznesie w e-commerce i rozważasz ten sklep – jesteś w dobrym miejscu.
- Shopify w Polsce – jakie funkcjonalności tej platformy e-commerce są cenione przez polskich sprzedawców?
- Ile kosztuje prowadzenie sklepu Shopify?
Zebraliśmy najważniejsze informacje na temat tego, czym wyróżnia się Shopify jako platforma do prowadzenia sprzedaży na polskim rynku. Jeśli interesuje Cię takie rozwiązanie e commerce – cena Shopify, dostępne funkcjonalności sklepu i nie tylko – zapraszamy do lektury.
Shopify w Polsce – jakie funkcjonalności tej platformy e-commerce są cenione przez polskich sprzedawców?
Bez względu na to, czy mowa o Shopify Basic, czy o naprawdę dużym wolumenie sprzedaży – Shopify Polska może się okazać dobrym narzędziem do prowadzenia sprzedaży. Shopify to na pewno platforma zapewniająca bezkompromisową wydajność i bezpieczeństwo. Możesz też jej możliwości poszerzać o dedykowane aplikacje np. jeśli chcesz mocniej skupić się na działaniach marketingowych dedykowanych dla tej platformy. Inne zalety, które cenią polscy przedsiębiorcy w Shopify to intuicyjność obsługi, elastyczny design, czy też dostępność wersji enterprise – co jest kluczowe, gdy chodzi o budowę sklepu o naprawdę dużym zasięgu. Więcej na temat możliwości, które zapewnia ta platforma saas możesz przeczytać na stronie https://brandactive.pl/shopify-polska/ – pozwoli Ci to na wgląd w Shopify na rynku polskim, dlatego warto poświęcić chwilę na głębszy research.
Ile kosztuje prowadzenie sklepu Shopify?
Nie ma się, co oszukiwać – biznes ecommerce w Polsce, jak i na całym świecie rządzi się swoimi prawami, a co za tym idzie, cena prowadzenia sklepów są jednym z kluczowych czynników przy ostatecznej decyzji o platformie. Warto więc rzucić okiem na opłaty związane ze Sklepem na Shopify, by móc stwierdzić, czy jest to koszt prowadzenia biznesu dopasowany do Twoich możliwości. Najdroższy pakiet to Shopify Advanced i wiąże się z kosztem rzędu 399 dolarów na miesiąc. Dobrą informacją na temat Shopify jest jednak to, że ceny za pakiet Starter zaczynają się już od 5 dolarów miesięcznie. Pomiędzy tymi progami jest sklep Basic Shopify – tutaj mowa o płatności dla twórców oprogramowania rzędu 32 dolary na miesiąc. Basic Shopify zdaje się być więc dość przystępną opcją – zwłaszcza, gdy mowa o sprzedaży wielokanałowej przynoszącej optymalne przychody, dzięki korzystaniu z zewnętrznych integracji.